چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نصیرزاده

حوزه/جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جنگ نرم دشمن به دنبال تسلط بر فکر و اراده جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه که با حضور هزار و ۹۰۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشگاه تختی خرم‌آباد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک مکتب و اندیشه بود که در دنیا ظهور و گسترش یافت افزود: حق و باطل از بدو تاریخ همواره مقابل هم بوده و در حال مخاصمه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه ملت مقاوم و مبارز ایران اسلامی تا پای جان حافظ آرمان های اسلام و انقلاب خواهد بود اظهار داشت: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره مدافع آرمان های شهدا و نظام خواهند بود و راه و سیره شهدا را ادامه خواهد داد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در جنگ سخت اشغال سرزمین مهم است اما مسئله مهم امروز، جنگ نرم است، خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر تفکر و اراده ملت ایران است که در این زمینه جوانان بابد با بصیرت باشند.

نصیرزاده با اشاره به اینکه در جنگ نرم دشمن باورها را مورد حمله قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تهی نمودن باورها و اعتقادات است و تلاش می کند باورهای غلط را که مختص جبهه شیطان است جایگزین باورهای درست کند.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط بر مغزهاست تا ملت‌ها خود به‌ خود تسلیم اهداف شومش شوند.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، جوانان این مرز و بوم را افسران جنگ نرم برشمرد و افزود: در جنگ نرم از باورها و اعتقادات ما کم و به دشمن اضافه می‌شود و شما ورزشکاران باید همواره مراقب توطئه های دشمنان باشید.

نصیرزاده تصریح کرد: شما در مرحله اول با استقامت به‌عنوان یک الگو و قهرمان ورزشی معرفی می‌شوید و در واقع یک قهرمان ملی متعلق به همه جبهه حق خواهد بود.

وی نامه رهبری به جوانان و دانشجویان دنیا را یک نوع عملیات شناختی و نرم دانست و اظهار داشت: امروز جوانان بلژیکی به نامه‌ رهبری پاسخ دادند و این اثرگذاری عملیات شناختی را نشان می‌دهد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تأکید رهبری بر مسئله فلسطین تصریح کرد: امروز نماد فلسطین و غزه نباید فراموش شود و این مسابقه‌ ندادن ورزشکاران ما با رژیم صهیونیستی پیام این را دارد که ما آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم.

نصیرزاده در پایان گفت: ورزشکاران ما اهداف مکتب ابا عبدالله الحسین (ع)را مبنای سیره زندگانی خود قرار داده در مقابل توطئه های دشمنان بصیر و آگاه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha